2012/01/13

Fredag den 13:e

Har aldrig känt av oturen som följer med fredag den 13:e förut men idag har den sugit sig fast som en blodigel. Oturen alltså. Jag har alltså suttit hela dagen och skrivit hemtenta. Oturen har visat sig:
1. genom att hänga datorn x antal gånger vilket resulterat i att jag sparat dokumentet efter varje mening.
2. jag kan inte hitta den fakta jag söker, fastän jag vet exakt var den stod förra gången.
3. jag får inte rent mina glasögon utan får acceptera en stor fläck mitt på högra glaset.

Nåja, allt är inte så hemskt som man kan tro. Jag har nämligen hämtat ut mina biljetter till Stockholm nästa vecka. Mamma och jag ska gå på FORMEX-mässan och få oändligt med inspiration! Det kommer bli så otroligt himla MEGAROLIGT! Plus att jag bara efter en vecka känner ett stort behov av lite semester. Något annat bra och fint och underbart är mina tulpaner. Mina fina, vackra, rosa tulipsar!



Så fina!!! Lägg märke till den lilla bruken med en bruk julbock på, det måste vara den här julens sötaste och mest onödiga köp! Kommer i 3-pack och finns på Åhlens för under femtiolappen. Har ni tur så finns den säkert på rean nu!

Nu tillbaks till integration, segregation, rasism, antirasism, multikultisamhälle etc etc

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar