2012/01/28

Grön vår i år!

Dagens fynd! Klänningen till vänster ser nästan vit ut men den är härligt mintgrön och full med volanger,

snön är fortfarande kvar och kommer nog vara det ett bra tag, nästa helg öppnar de Medvinden på Storsjön så då ska det plågas benmuskler med långfärdsskrillor! :) Bilden är från igår när jag satt ute och väntade på att börja jobba.
Idag unnade jag mig lite shopping på slutrean och kom hem med en blandning av grönt och rött. Jag som trodde julen var slut!? Skämt åsido, det blev ett par röda skinnhandskar och två gröna klänningar. Monkis rea är helt klart underbar med tanke på att jag fick två klänningar och en koftgrejvärda 1200 för endast 200. I garderoben hänger redan en grön slinkig sak och jag har lite svårt för just den färgen men tänke ge de här nya ett par försök. De är lite mer påklädda och passar utmärkt med Converse eller andra sneakers! Inviger den mörkgröna redan ikväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar