2012/02/08

Vintertrötta hemligheter


Jag är galet trött alltså, sover som en kratta och när jag väl somnat vaknar jag alldeles kallsvettig och yr. Tur att det bara är i perioder så jag blir väl snart pigg igen hoppas jag! Jag misstänker att jag är extra trött nu för att jag inte tränat på ett par dagar, men jag trampat till på ett konstigt sätt förra gången jag sprang så jag har lite ont i ena foten. Men men, med lite vila ett par dagar och sedan lite yoga och en längdskidtur så ska jag väl vara på spåret igen!

Annars har jag inte så mycket mer att förtälja förutom att jag pluggar som en galning. Hade biblioteksundervisning idag där jag fick massa tips inför c-uppsatsen. Vi gick igenom flera databaser jag inte hade en aning om att vi kan använda så det var toppen!

Dessutom är jag GLAD för jag har fina planer inför hösten som jag längtar som en galning till! Ska försöka spara varenda krona så att jag inte behöver prioritera bort massa grejer när det väl är dags!
Men vad det handlar om får vara hemligt ett bra tag till!

Nu ska jag ta en powernap och vila ögonen lite. Den här torra vinterluften gör att blodkärlen i ögonen nästan exploderar och jag går omkring och kisar för att det svider så mycket. Sen ikväll ska jag på överraskningskalas för en vän! Det kommer bli toppen eftersom hon tror att hon ska hem till en och plugga och dricka te :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar