2012/02/26

Uppdatering!

Här kommer en släng bilder från den senaste veckan. Jag har varit dunderförkyld och knappt orkat starta datorn för mer än plugget. Dessutom blir bilduppdateringen utan inbördes ordning!

Fick ett litet paket från min kompis Frida i Thailand med koalagodisar. Jag köpte de hela tiden när vi reste runt 2008 och nu när hon jobbar där passade hon på att skicka hem några! Tackar tackar!

Jag har varit på födelsedagskalas med musikunderhållning, kalasfika och massor med nya trevliga människor!

Gymfest med Peter Siepen sitter aldrig fel! Oerhört trevlig och välbehållen herre må jag säga. Lätt Sveriges snyggaste 50-åring!

Vädret har varit toppen i flera dagar och människor flockas på Storsjön, jag lyckades dock fota mitt i fikapausen ser det ut som...

Behöver jag säga mer?

Jag har inhandlat nya vinterdojjor på rean så nu står jag pall mot både kyla och slask!

Toaletten passar ypperligt när det är fotbadsdags, te, godis och danskt mode är obligatoriskt när det vankas minispa här hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar