2012/02/10

Knäckemacka, glasstrut, kavajblått och choklad

Igår tog jag bussen hem till Dalarna för att fira både syster, mamma och faster i efterskott eftersom alla tre hunnit fylla år de senaste veckorna. Det innebär att småkalas hela helgen!
Men först kommer lite bilder från veckan (lite fult med olika bildformat men det får man ta ibland!) :

Bästa kvällssnackset ever när man inte vill trycka i sig snask! Ett hederligt glas mjölk och en knäckemacka med ost.

Firat Sofias födelsedag med presenter och hemmagjorda glasstrutar, som att vara barn på nytt. Glasstrutar på kalas är oerhört underskattat så här i vuxen ålder.

Himlen var väldigt fint blå när jag traskade hem efter en och en halv timme på gymmet. Jag skulle gärna ha en lite tjockare kavaj i den där färgen.

Testade Marabous nya igår på bussen och den får en 4 av 5 möjliga. Inget slår passionsfruktssmaken som till min stora sorg inte finns längre :(

Nu ska jag ta en tur på byn med systeryster och ikväll väntar tårta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar