2012/02/14

Helgen!

Skidtur på Byråsen - CHECK!

Nougatpannacotta + Melodifestival - CHECK!

Långpromenad i solen - CHECK!

Jag har som sagt tillbringat helgen hemma i Dalarna. Det var finfint väder så jag spenderat en del tid utomhus. Min familj verkade fått dille på nougatpannacotta för det serverades som efterrätt hos pappa på lördag lunch och hos mamma efter middagen samma dag. Men gott äre!
Förutom mat och utomhusaktiviteter följde jag med syrran på krogen, ungefär femtio personer där vilket är den totala motsatsen mot Plaza och Olearys i Östersund. Men roligt med lite ombyte.

Nu ska jag pränta in massa statistik- och forskningsbegrepp inför tentan på fredag. Jobbar natt imorrn så jag vet inte hur mycket tid jag hinner lägga på plugget efter idag...

Wish me luck! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar