2010/11/25

Distansstudier nästa??



Jag kanske borde läsa på distans istället? Jag har varit oerhört studieeffektiv idag och renskrivit klart bägge sammanfattningarna och till och med hunnit gå till tandläkaren. Det är nog vetskapen om att alla jag känner, vänner och familj jobbar den här tiden på dagen som gör att jag kan koncentrera mig på studierna istället för att vilja göra allt annat. Ja, att hälsa på farmor skulle naturligtvis kunna störa studieplaneringen en hel del. Det ska bli så skönt till våren när jag har praktik för då kan jag hälsa på henne nästan hur ofta jag vill!

Fast jag gillar ju förstås att vara uppe i Jämtland också, hitta på massa roliga saker med mina vänner och kunna få stöd i studierna på ett helt annat sätt än om jag läst på distans.

Det finns väl en tjusning med allt antar jag!

Nu blir det mat sen ska jag våldgästa en saknad kamrat!!

Ciao!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar