2010/11/25

Vintermys

Skrev ju tidigare idag att det varit en studieeffektiv dag idag och det blir bara bättre: fick superbra betyg på Rättsvetenskapstentan och har även nästan beslutat mig för att avboka en av böckerna till den här kursen. En svindyr bok som jag kommer få ca en vecka innan tentan för att Bokus är det segaste företaget i detta avlånga land. Som tur är tog de sig i kragen iallafall och delade upp min order så nu är två av tre böcker skickade och påväg mot min brevlåda! Jippi!

Jag har även gjort en god tjänst idag då jag fick reda på att en tjej här i byn har börjat plugga socionom och behöver litteratur. Så nu blir det att packa med nån extra bok hem över jullovet som hon får låna istället för att hon ska lägga en femhundring på att köpa den.

Nu väntar stekt älgkött, pommes och svampsås. Efter det blir det julmust, glögg, lussekatter och filmmys med goda vänner! Det går ju onekligen rätt bra nu faktiskt!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar