2010/11/08

Snö


Natten till söndag kom första snön som jag tror är här för att stanna. Det kom inte mycket men det gjorde mig lite deprimerad för jag tycker knappt hösten hunnit hit än.
Bilden ovan är på mina grannars hus, tänk vilken lyx att ha eftermiddagssol. Jag har morgonsol men vad får jag njuta av det när jag är i skolan den tiden? Klockan är kvart över tre nu och det är iskallt i min lägenhet. Så min önskan är att jorden kan börja cirkulera åt andra hållet kring solen så att lilla frusna jag kan få värme på eftermiddagarna, kvällarna!
Nåja, drömma kan man alltid..
Nu är det psykologiplugg som gäller och jag är inte särskilt peppad. Varken för dagens plugg eller resten av kursen. Ny lärare, ny studieteknik = jag saknar förra kursupplägget redan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar