2010/11/18

Lång dag!


Längtar tillbaka till Barcelona och varmare väder. Fast det är ganska mysigt nu ändå!

Det känns som den här dagen aldrig ska ta slut och jag är redan trött. Jag har tvättat, städat, skurat badrummet, spikat upp tavlor och vikt kläder idag så det är helt OK att vara lite sliten. :) Dessutom tränar jag bålen lite smått nu vid datorn, jag har nämligen slagit mig ner på pilatesbollen! Det tar faktiskt på magmusklerna att balansera här samtidigt som jag håller mig vaken. Skulle ju rasa i golvet direkt om jag slumrar till och slappnar av!

Jag måste få klämma ur mig lite irritation också, eller det kanske är ett tillkännagivande?
Jag kommer aldrig någonsin beställa böcker rån Bokus igen! Jag har väntat i 20 dagar och fortfarande inte fått mina böcker. Efter att jag ringt till kundtjänst och fått svaret "paketet ligger på hyllan här men ska inte skickas än!" bestämde jag mig för att bojkotta sop-Bokus för all framtid.
Visst jag vet att boken inte fanns i lager.
Men paketet är packat och klart!
Varför inte skicka?

= extremt dålig service!!!

Nåja, nu ska jag stoppa i mig lite pepparkakor och se fram emot ikväll då grannen ska bjuda på mat för att hon får låna min ugn. (Det är endast ett fåtal lägenheter i mitt hus som förunnats med ugn. De andra har kökslådor istället!)

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar