2010/11/14

Fars dag-firande


Eftersom jag befinner mig ett antal mil från min pappa just nu får jag fira fars dag på eget håll. Det gör jag med tända ljus och kladdkaka. Syrran har bakat paj så pappa blir ju inte helt ofirad iallafall.

Nu ska jag njuta av kakan och försöka läsa ur boken m kognitiv psykologi som jag lånat. Misstänker att jag måste lämna tillbaka den imorgon..
I övrigt har helgen inte direkt varit som planerat, jag har sovit betydligt längre på morgnarna och sen bara varit seg på dagarna. Fast jag pallrade mig till gymmet igår och körde styrka i en halvtimme, dock utan större motivation. Svängde de lurviga på kvällen och har rätt mycket träningsvärk i baksida lår och rumpa idag. Högklackat och dans är ju riktigt bra träning!

Nej, nu blir det plugg!
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar