2010/11/09

I fas...

...så känner jag mig just nu. Alltså i fas. Jag har renskrivit dagens anteckningar, lagat mat, städat undan och strukit tomt på kläder. Jag har till och med tagit mig tid att skrapa rent två ljuslyktor från stearin.

Och för att inte glömma det viktigaste(?): jag har nästan pluggat klart för dagen. Jag väntar på grannen så vi kan byta bok. Jag har nämligen inte fått böckerna för den här kursen än och hon är så snäll att jag får låna hennes så länge. Det är två böcker som är aktuella just nu och vi läser varsina kapitel för att sedan byta bok så båda läst på inför föreläsningarna.

I väntan på boken ska jag fortsätta med mitt nya projekt. En virkad filt tror jag minsann att jag ska kunna knåpa ihop under dessa kalla, mörka höst och vinterkvällar. Virkning och en stor tekopp ligger på topplistan just nu!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar