2010/11/02

Efter sol kommer pumpor




Jag har varit tillbaka i kalla Norrland i ca en vecka nu och jag saknar värmen i Barcelona även om det blåste en hel del. Under veckan har jag hunnit bli ett år äldre och firat med middag i goda vänners lag. Det var väldigt gott och väldigt trevligt! I lördags halkade jag även in på en halloween-fest på Frösön, tyvärr åkta jag hem tidigt för jag var galet trött.

För att fortsätta på halloween-temat så bakade jag en födelsedagstårta till mig själv och pyntade med en pumpaljuslykta. Värsta halloweenstämningen hos mig alltså :)

Nu är det tentaplugg som gäller, ska ha tenta i rättsvetenskap på fredag och jag börjar faktiskt bli lite nervös. Fast det är ju helt onödigt, jag har flera dagar till på mig att plugga och vi får ha med socialtjänstlagarna på tentan. Så det kommer nog gå bra!

Nu blir det mer plugg innan jag ska fixa lunch för att sedan inta Tages på Frösön med tjejerna för ännu lite mer plugg!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar